Translate

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Όταν χάνεις

Μ'αρέσει να αφήνω πάντα μια σελίδα κενή.Συνήθως μέχρι να αρχίσω να πράττω 
έχω ήδη αφήσει πίσω το έναυσμά μου και συγκεντρώνομαι στην υλοποίηση. Είναι πολύ δύσκολο να επανέλθω στην αρχική μου ιδέα και έτσι η κενή σελίδα μένει πίσω για να μου θυμίζει πως ξεχνώ.Με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να απογοητευτώ εύκολα λόγω του ότι δεν θυμήθηκα.
Δεν είμαι σίγουρη άμα πρέπει να θυμάσαι κάτι πέρα από τον προορισμό. Έχοντας για παράδειγμα στο μυαλό την αφετηρία μόνο, δεν κερδίζεις τίποτα , αντιθέτως πηγαίνεις ένα βήμα πιο πίσω. Το να θυμάσαι την διαδρομή μόνο, δεν σου προσφέρει κάτι παρά μόνο να την κάνεις να μοιάζει πιο μακρυνή. Εγώ γουστάρω να σκέφτομαι τον προορισμό γιατί με κάνει να ταξιδεύω ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ αφήνετε μια κουβέντα.